Șasiul Porter NP6 poate fi dotat cu echipamente cu performanțe înalte comparabile cu soluțiile instalate pe vehiculele mai mari, dar cu o amprentă considerabil mai mică.
Multiple posibilități de configurare:
1. Piaggio NP6 cu tracțiune integrală 4x4 Cucini
Este vorba despre tracțiune integrală ne-permanentă, cuplabilă/decuplabilă chiar și în mers la viteze până în 30 km/h. Acționarea se face de la un schimbător levier din cabină și are 3 trepte : 4x2 (tracțiune normală spate) , 4x4 L ( tracțiune integrală normală) si 4x4 H ( tracțiune integrală pentru drumuri foarte grele). Modelul a fost testat peste 6000 km de drum dificil, cu o sarcină utilă depașită cu 30% ( overload).
Echiparea se pretează întregii game Piaggio NP6 - Single Wheel/Double Wheel, Long Range/Short Range, LPG sau CNG.
Prețul de listă retail pentru echiparea unui șasiu este de 11.400 euro+TVA.
Varianta Piaggio NP6 cu tracțiune integrală 4x4 este ideală pentru anumite misiuni: mașini echipate cu plug și sararită, activități în zone muntoase, drumuri forestiere, în agricultură (exemplu: aduce combustibil sau piese pentru utilaje agricole mari), lucrul în podgorii, alte aplicații.
2. Piaggio NP6 cu înălțătoare din plasă ale obloanelor
Te preocupă mediul înconjurător sau activezi într-un domeniu ce presupune întreținerea spațiilor verzi, a parcurilor, a grădinilor publice sau, de ce nu, personale? Avem soluția ideală pentru tine: Piaggio Porter NP6, acum cu înălțătoare din plasă ale obloanelor.
3. Piaggio NP6 Autospecială Deșeuri
A fost omologată și va fi disponibilă carosarea pentru recoltare deșeuri, cu volum util de 5 mc, și mini-compactor.
Cuva este construită pe un șasiu NP6 TW și are o sarcină utilă reziduală de 625 kg.
Ampatamentele
Vehiculul prezintă în total patru variante diferite de arhitectură prin combinarea elementelor - cu ampatament scurt sau lung, cu axă spate, cu roată simplă sau dublă.
Echipamente
Porter NP6 oferă 4 niveluri diferite de echipare, echiparea standard cu anumite caracteristici suplimentare pentru a îmbunătăți funcționalitatea vehicului și timpul petrecut la volan.
Motor
Ambele motoare disponibile cu combustibil dublu (benzină/GPL și benzină/metan) folosesc tehnologia cu unitatea Euro 6 Multitech. Acestea au 4 cilindri în linie de 1.500 cm cu arbori cu came dubli și cu injecție electronică indirectă și sunt situate longitudinal sub cabină.